Е като му имаш доверие защо ни питаш дали е вярно??
Известие
Collapse
No announcement yet.
автоматик или ръчни скорости
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от nikola_78 Покажи съобщениена мен един ,, майстор" ми каза че маслото на автом. скоростна кутия се сменя само един път, а когато стане време за втора смяна направо се сменя скоростната кутия . какво ще кажете? дали е вярно? аз му имам доверие
Питам да не взема да се объркам някой път да ида там.Last edited by Доко; d.m.y г., 20:46.
Comment
-
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщениеЕдин заможен собственик на АлфаGiulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от nikola_78 Покажи съобщениена мен един ,, майстор" ми каза че маслото на автом. скоростна кутия се сменя само един път, а когато стане време за втора смяна направо се сменя скоростната кутия . какво ще кажете? дали е вярно?
ПП: Ако някой се интересува от "златните правила" може да ги постна156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
ПП: Ако някой се интересува от "златните правила" може да ги постнаsigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
Comment
-
Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщениеAз
-Автоматика след потегляне, спиране и пак потегляне, вече потегля на 2-ра предавка.Ако искаш да потеглиш на 1-ва (както си е редно), трябва преди това да си дал на "N".
-Не изклювай от скорост в движение (не пускай по инерция) и не включвай на скорост в движение (движиш се по инерция и включваш на D)
-Сменяйте си маслото и филтъра на скоростна кутия на 50-60 хиляди километра с подходящо за нея масло и това ви гарантира нейното запазване. Един от симптомите, че ти е за смяна маслото в скоростите е когато предавките започнат да се сменят по рязко (с удар, дето се вика).
-Преди да включите на P - дърпайте ръчната - така няма натоварване над кутията! Или обяснено по подробно - Много е важно когато спрете колата особено когато има наклон да не давате от D на P, ами първо от D на N, вдигате ръчната, пускате спирачката и колата си прави един свободен ход 2-3см, и натискате пак спирачката, и чак тогава слагате вече от N на P. Така после като дадете от P на D, няма да чуете един ужасен удар в кутията.
Дано да е полезно за всичкиИма още но не ми се търси сега защото нямам време по късно може да допълня мнението, но това до тук е най-важното и ако се спазват не мисля че има проблеми
Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 12:54.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщениеБлагодаря
ПП: Ти ли купи червеното Бургаско уно турбо156 2.4JTD 136+ PS
Comment
Comment